فیلم Hearts on fire: Creed II
بررسی ها | 23/01/2019 | توسط نانی کبرتی
من به سیلوستر استالونه شک کردم.
بله ، در برخی از زمان من انجام دادم.
من مثل بقیه غریزه حفظ نفس دارم و قبلاً آسیب هایی را در گذشته تجربه کرده ام: مردم پیر و سنگسار می شوند ، این طبیعت است.
حتی برای بهترین ها هم اتفاق می افتد.
یک روز آنها Face / Off را شلیک می کنند ، روز دیگر آنها Windtalkers را شلیک می کنند.
یک روز آنها به Killer Joe ، روز دیگر به The Devil و Father Amorth شلیک می کنند.
یک روز آنها Sully را می دوند و روز بعد - اما روز بعد ، با عجله ، به معنای واقعی کلمه برای خواندن اولین کسانی که عبور کردند - آنها 3.17 بعد از ظهر تبدیل می شوند - حمله به قطار.
این برای همه اتفاق نمی افتد ، این یک قاعده نیست ، اما وقتی اتفاق می افتد وماً به معنای وجود علائم هشدار دهنده در این بین نیست.
وقتی اتفاق می افتد ، بد است و شما نمی خواهید غافل شوید.
سیلوستر استالونه 72 ساله است: او جسمی دارد که یک جوان 25 ساله به او حسادت می کند ، اما نمی توان قبلاً دانست که چه زمانی از این حد عبور کرده است.
و سپس در اولین علامت که مرا متقاعد نکرد بسیار سخت وارد پاراگراف شدم.
آهنگ تم:

می بینید که دو نوع سیلوستر استالونه وجود دارد. یکی کسی است که فیلم هایی می سازد که از قلب یا غریزه اش بیرون می آیند. راکی ، رمبو و غیره . اینها دست نخورده هستند.
دیگری کسی است که به یک نیاز توقف ناپذیر توجه توجه می یابد و سعی می کند ابتدا با فکر کردن ، آنچه را که مردم از او می خواهند حدس بزند.
او هرگز در آنجا خیلی خوب نبود: این زمین بازی شوارتزنگر بود. وقتی اسلی آن را امتحان کرد ، با Stop یا Mom Shoot و ایده PG-13 در Mercenaries 3 روبرو شد (بدیهی است که در مورد همه این موارد در راهنمای مبارزه با سیلوستر استالونه به طور گسترده صحبت می کنیم).
کرید از سال 2015 شروع به تصویربرداری می کند: این یک بخش از راکی ​​است که در آن او باید شخصیت نمادین خود را در چند صحنه تکرار می کرد.
این ایده او نیست ، بلکه رایان کوگلر است ، اما غریزه اسلی تحریک می شود: او می فهمد که چیزی جالب از آن بیرون خواهد آمد ، او نقش خود را بزرگتر می کند ، یک صحنه برنده اسکار اضافه می شود ، به طور دقیق اسکار ، فیلم را لمس می کند یک فیلم پرفروش است و صحبت در مورد دنباله ها طبیعی می شود.
اما رایان کوگلر مشغول کار است: مارول او را برای نوشتن و کارگردانی مهمترین فیلم هزاره (پلنگ سیاه) استخدام کرده است.
و سپس اسلی می گوید "مشکلی نیست ، من از آن مراقبت می کنم" ، و فیلمنامه و کارگردانی را به خودش اختصاص می دهد.
و خوب . کرید داستان او نیست.
عنوان نیز چنین می گوید: Creed ، نه Rocky VII.
و عنوان: میراث خود را بسازید. "ذهن خروس خود را" ، کم و بیش.
این یک فیلم نوستالژیک نیست. یا بهتر بگوییم ، البته ، اما در برنامه ها ، نوستالژی فقط فشار برای ایجاد چیزی جدید و خودمختار ، برای نسل های جدید است.
منظورم این است که این صدای اسلی نیست که باید داستان کرید را روایت کند. این ایده او نیست ، خانواده اش نیست ، زندگی او نیست.
من می ترسیدم که فیلمنامه و کارگردانی اختصاص داده شده خود نشانه ای از خودمحوری ناامیدانه باشد ، ژستی برای آخرین فرصت برای ماندن کمی بیشتر در کانون توجه پس از بسته شدن ناامیدکننده حماسه مزدوران.
می ترسیدم که او خودش را مجبور به نوشتن مطلبی کند که ممکن است از نظر جهت و لحن ، بی جا باشد.
سپس اسلی به خود آمد و کارگردانی را به استیون کپل جونیور ، یکی دیگر از جوانان آفریقایی تبار آمریکایی که از ساندانس برخاسته بود مانند رایان کوگلر سپرد ، اما فیلمنامه برای او باقی ماند.


"من احمق را ترحم می کنم."

Creed II چندین چالش برای غلبه بر آنها داشت.
یکی از مواردی بود که فیلم اول بدون هیچ زحمتی اندک از آن اجتناب کرد: دادن وقار روایی به ایوان دراگو ، شخصیتی که در راکی ​​چهارم به عنوان مبالغه اغراق متولد شد ، نوعی هیولای فرانکشتاین که در فیلم ابرقهرمانانی که شاهکارهای کارتونی انجام می دهند ، گیر افتاده میراث دست و پا گیر آن بر یک حماسه سنگینی می کرد که به نظر می رسید می خواهد از لحن اولین راکی ​​شروع شود ، از متواضعانه ، نمایشی ، شخصی ، معتبر.
حیله گر به فیلمنامه به معنای مواجهه با موضوع است: دراگو قلاب مناسبی برای دنباله سریال Creed است ، همچنین فرصتی است تا سرانجام بگوید که پس از حوادث مسکو در سال 1985 چه اتفاقی برای او افتاده است ، مجموعه ای از ایده هایی که استالونه حمل کرد سالها در آنجا بود و او قبلاً می خواست به Rocky Balboa برود.
چالش دیگر این بود که از دام های دنباله دار ، رویکرد بیش از حد به انتظارات فرض شده مردم ، ساده سازی بیش از حد خطوط داستانی و شخصیت ها ، شخصیت های Rocky V و بدترین لحظات Rocky II ، پایین ترین نقاط حماسه
و دیگری این بود که نگذارد راکی ​​دوباره آدونیس کرید ، قهرمان اصلی داستان را تحت الشعاع قرار دهد ، کسی که باید علاقه خود را برای دیدن فصل های بعدی این حماسه بر عهده داشته باشد.
حیله گر ، روی کاغذ ، وماً فرد ایده آل برای سپردن این وظایف نبود.
نه حیله گر خودمحور ، ناامن و فرصت طلب ، که مشتاق است هرچه بیشتر اقامت خود را در کانون توجهات طولانی کند.
اما قصد داشتم دو درس بیاموزم:
1. نظریه با عمل متفاوت است.
2. هرگز به سیلوستر گاردنیزیو استالونه شک نکنید. هرگز.


دراگو در شهر است

زیرا اگر Creed تقدیس بازیگر استالونه بود ، Creed II آپوتوز صحنه استالونه است

اخبار جهان: وسترن پوشیده شده توسط تام هنکس در یک تریلر فاش می شود

فیلم Hearts on fire: Creed II

جنایات در خانواده: بررسی فیلم سباستین شیندل

نام من بی باک است: بررسی فیلم انیمیشن Netflix

Time Trap: نقد و بررسی فیلم توسط بن فاستر و مارک دنیس

The Wrong Day: نقد و بررسی فیلم با بازی راسل کرو

پرستار کودک: ملکه قاتل - بررسی فیلم نتفلیکس

، ,یک ,فیلم ,استالونه ,کند ,creed ,خود را ,می کند ,نیست ، ,، اما ,و کارگردانی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

negareyhtuba عروس خانم اینجا همه چی هست خودروبر | خودروبر پارسا persianas وبلاگ آموزشی علم آمار و آمار فضایی dahomb دکتر ایرانی arashhaman